sâmbătă, 13 februarie 2010

Engineering Australia

Prima incercare ... de evadare. Pe data de 11 februarie 2010 am trimis dorarul de assessment la Engineering Australia. Dupa cercetari de piata amanuntite am avut parte de o surpriza. Posta Romana are un serviciu de curierat rapid si ieftin. Skypack este, se pare o colaborare intre Posta Romana si cei de TNT Romania. Costurile sunt la jumatate fata de cele ale serviciilor asemantoare de pe piata. Timpul de expediere este acelasi, avand in vedere ca pe 14 ajunge la destinatie. Le-am trimis un mesaj prin care i-am anuntat ca am facut expedierea. Mi-au raspuns si urmeaza sa ma tina la curent cu orice se intampla la capitolul assessment. Asteptarea asta o sa fie lunga si plina de emotii. Pumnii stransi …

2 comentarii:

  1. cam lunga aceasta asteptare, dar sa speram ca va fi de bun augur. oricum, facem asta pentru a avea o sansa la un viitor mai bun.
    o sa vezi ca va fi bine.
    te pup
    kriss.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii ce se spune despre lucrurile obtinute cu greu ... sunt mai pretioase.
    Va doresc si imi doresc ca aceasta asteptare sa fie cu un final fericit iar experienta una pretioasa.
    Best wishes,
    Lulu

    RăspundețiȘtergere